Is dit een waarschuwing!!!

Vanochtend zat in in de auto en ik wilde een sigaret gaan roken.
Ik pak het pakje en wil een sigaret eruit halen, ik kijk en tot mijn grote schrik zit er een spin in!!!! Ja echt een spin.
Ik heb het pakje op de grond gegooid en vervolgens was het voor mij een lijdensweg om door te rijden....
Want ik zat maar te denken,
is die spin nog in de auto?
waar is die?
is die nog in het pakje?

Op een gegeven moment keek ik naar beneden en toen zag ik hem (denk ik), hij of zij, was aan de linkerkant beneden bij mijn stoel. Ik pakte een gedeelte van mij jas en iets anders en hoopte hem op die manier dood te maken. (Of het is gelukt weet ik niet.....).
Vervolgens stopte ik bij een benzinestation , deed mijn jas uit en gooide die op de achterbank. Daarna het pakje sigaretten opgepakt en weggegooid (want misschien zat het nog daarin....)

Daarna iedere keer schichtig overal kijken of ik 'iets' zag bewegen.
Ik was zo blij toen ik op mijn werk was.
Op mijn werk de jas gechecked en ik zag niets.
Ik weet nu niet of ik daar wel of niet blij om moet zijn.

Zometeen moet ik echter weer in de auto zitten, ik heb een overleg in een ander gebouw....

(ik ben niet echt bang voor spinnen, maar soms..... brrrrr)

Sjaantje  – (26 augustus 2010 om 08:38)  

Jakkie !! Dit is vast een teken ;-) Of heb je snel nieuwe sigaretjes gekocht??

DharSon  – (26 augustus 2010 om 10:40)  

Hhahahaha euh nou eerlijk gezegd ik heb nieuwe gekocht...... errug he

Redeker  – (26 augustus 2010 om 11:18)  

Ik hoop dat die spin je een teken heeft gegeven om te stoppen!! hihihiiii....maar wel schrikken!

De Repel  – (26 augustus 2010 om 20:04)  

AAARRRRGGGGHHHH! De Repel is panisch bang voor spinnen....als ik niet zeker zou weten dat hij of dood of weg was zou je mij die auto niet meer inkrijgen.

In jouw situatie zou ik gecrashed zijn: wat kanp dat je 'm aan de kant hebt gekregen!


Zelf ben ik gestopt, maar kan me levendig voorstellen dat je aardig toe was aan een cigaretje daarna!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP