We kunnen weer goed kijken!!!! :)

Dat konden we natuurlijk al, maar wat de auto betreft gebeurde er gekke dingen voor met de auto.. en dan heb ik het over de buitenspiegels....


Een maand of wat geleden reden we op de snelweg en bleek de rechterbuitenspiegel een beetje dichtgeklapt te zijn.
Man zegt: "Wil je de spiegel even naar buiten klappen?"

Tuurlijk wil ik dat. Ik doe mijn raam open en duw met mijn hand de kap van de spiegel naar buiten.
Op het moment dat ik los laat, heeft de spiegel het er denk ik ook mee gehad, want het laat ook los... valt eruit en ligt een halve seconde later op de snelweg....
Er was niets meer wat ik eraan kon doen.

Man: "Wat doe je nu weer!?"
'IK' roep ik verontwaardigd, niets doe ik.
Man: "Ja, ja"

Dat was dus de rechterspiegel en niet zo belangrijk dus je leert ermee leven om die niet te hebben.

Vorige week donderdag.
Ik ben al een beetje laat en moet echt weg om naar mijn werk te gaan.
Ik stap in de auto, doe de deur dicht en'*klenk* daar ligt de linkerspiegel op de grond, in 4 stukken.
Gelukkig kan ik die met plakband (goede plakband hoor) weer op de goede plaats plakken, maar dit houdt in dat we snel andere spiegels moeten bestellen.

Overigens man komt aan en vraagt; "Wat doe je nu weer...?!?". Ik kreeg toen een soort van dejavu gevoel..

Daarna was het plakspiegels bestellen, maar het blijkt dat de ene de andere niet zijn en ook is het voor jou merk en model auto dan nog kan het heel anders zijn. Ben naar 2 verschillende bedrijven gereden, maar het mocht niet baten. Hun maar beweren dat het echt de juiste spiegels zijn, maar dat bleek niet zo te zijn.

Lang leve internet, woensdag besteld, donderdag binnen, vandaag op de auto.
Het bestellen ging ook niet zomaar even, nee man heeft 5x gebeld om te vragen of het echt de juiste spiegels zijn.

Ze zitten er nu net een uurtje op en ik moet nu weer wennen om rechts in mijn spiegel te kijken ipv over mijn rechterschouder.

Maar het geeft niet, want we kunnen weer goed kijken.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP