Gesprekje

Sommige gesprekken zijn typische man\ vrouw gesprekken..

Ik : "Hoe was het op het werk?
Man : "Goed"
Ik : "Niets leuks meegemaakt? "
Man: "Nee"

* Stilte *

Man: "en bij jou op het werk"
Ik : "Nou, je weet toch wel die ene man waar ik over vertelde? Die bladibladibla en toen gebeurde er dit en dat en zus. Daarna kwam een andere en die ging rappapapam en toen nog een keer tamtamtam"
Man: "Ik weet niet wat je bedoeld"
Ik: "Weet je niet meer die........."
Man: "Kan het minder uitgebreidt?
Ik: "Maar anders snap je het niet"
Hij: "Hoeft toch ook niet"
Ik: "Waarom vraag je het dan"
Man: "Gewoon"
Ik: "O"

Vervolgens gaan we ieder wat anders doen.

Stiekem moet ik lachen, want hij heeft wat ik af en toe bij Nona heb. Het gevoel alsof zjn hoofd explodeerd hahahaha. Misschien moet ik ook maar leren om to the point te zijn...
Ik ben echter vrouw, dus dat lukt niet echt.

De ene keer vertel ik iets uitgebreid en de andere vertel ik te weinig. Eigenlijk is het nooit goed.
Tja we overleven het wel hoor, maar dit is af en toe zoooo typisch.

Is het herkenbaar voor jullie?


Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP