The day after....

Het WK is voorbij, net als DE droom.

Verliezen is niet erg, maar de manier waarop vond en vind ik wel erg.
Erover verder praten heeft geen zin, het is achter de rug en iedereen heeft zijn eigen blik erop.

Sinyo en zijn oom waren in tranen, alle spanning kwam eruit en uiten zich op die manier.
Vlak daarna ging Sinyo naar bed en zijn oom naar huis.
Sinyo is er nu nog niet overheen, ik merkte vanochtend dat hij nog down is over het hele gebeuren.
De scheidsrechter moest het ontgelden, ze zagen heus wel dat Oranje ook fouten maakten net als het Spaanse team. (Het is alleen zo jammer dat alleen de fouten van Oranje uitgebreid in de krant staan..).

Sinyo moet er mee leren leven en het is nu op naar het EK 2012. Natuurlijk wil hij daar nu niets over horen, het moet even wegzakken, maar het komt wel.

Het hoort erbij en je hoort het al een paar weken na een wedstrijd; Sport is keihard!

Ach, laten we het daar maar bij houden.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP