Daar gaat ze...

Ik kreeg gister een smsje van Nona.

Ze zit op maandag, dinsdag en donderdag op de kidsclub en gister gingen ze hier naar het centrum en hadden de meiden een make-up dag.
Ze stuurde dus een smsje met de vraag of ze oogpotlood en mascara op mag (eigenlijk schattig dat ze het nog vraagt...).
Ik belde haar op om te zeggen dat het wel mag.

Toen ze thuis kwam had ze inderdaad haar ogen gedaan, oogpotlood op het onderste gedeelte van haar ooglid, mascara op en met een wimperkruller krulde haar wimpers mooi naar boven.
Gelukkig had ze niet meer op haar snoet zitten.

Ik keek naar haar en gut zeg, wat ziet ze er dan volwassen en al groot uit.
Wat een beetje make-up al niet kan doen.

We hebben gezegd dat ze het nog niet elke dag op mag en nee ook niet als ze in de 1e zit.
Daar is ze het (natuurlijk) niet mee eens, want-iedereen-van-haar-leeftijd-mag-het-al!
Ja, ja en ook al was het zo.
Ik zei tegen haar "Jij bent ons kind en die andere niet, dus.... "

Mokken natuurlijk, maar ja dat mag hoor.

Ik was vroeger laat met make-up, het interesseerde me niet zo erg.
Hoe zat dat bij jou?

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP