We zijn er klaar voor!

Ik zag al dat ik niet de enige ben met deze titel, Mammalien heeft het ook al gebruikt. Helaas heb ik geen foto's want daar was vanochtend geen tijd voor.

Nona (dochter) gaat voetbal op school kijken en heeft een oranje shirt aan, chips mee en een spuitbus om haar haar oranje te maken.
Sinyo (zoon) heeft een testweek en is daardoor vroeg thuis, tegen 12:00 en kan zich helemaal voorbereiden op de wedstrijd vanmiddag. Zijn Pletterpek ligt al klaar en de popcorn staat ook al gereed om in de magnetron te doen.
Man kan het helaas niet zien, want er is geen tv op zijn werk.
Ik kan het gelukkig wel kijken op mijn werk en dat gaan we met velen doen, mijn oranje shirt heb ik al aan en mijn oranje oorbellen heb ik opgesnord en in gedaan.

Sinyo is alleen, maar dat vindt hij absoluut niet erg hij zei; "Ik vind het wel lekker zo in mijn uppie kijken zonder dat iemand me stoort".

Gelukkig maar, man en ik begonnen ons al schuldig te voelen dat hij het in zijn uppie moet kijken.

Natuurlijk heb ik mijn telefoon bij de hand dus kunnen we altijd bellen.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP