Waar een jurkje al niet toe kan leiden...

Vanochtend keek ik, zoals gewoonlijk, via internet op de Telegraaf. Ja, ik weet dat het een sensatiekrant is maar goed.
Ik lees daar Oranje Babes opgepakt.
O ik zie dat het AD nog uitgebreider is.. en verrek het staat ook in The Star. Hahahah het wordt nog gekken.
'Jee, dacht ik nog' dat is ook wat, 'wat zullen ze gedaan hebben.'

Ik lees verder en langzaam aan komt bij mijn hersensn binnen dat het om het jurkje gaat!
Het oranje jurkje van Bavaria is de reden dat ze zijn opgepakt.
Er staat geen merk op het jurkje, het is gewoon een oranje jurkje niets mis mee.

De Fifa vindt het sluik reclame, maar ik vraag me af of ze nu niet zelf de reclame er naar toe trekken.
Als ze er geen ruchtbaarheid aangeven dan is er toch niets aan de hand en dan komt het in de vergetelheid.
Nee, ze moeten even laten zien dat ze er iets tegen kunnen doen.

36 vrouwen opgepakt en verhoord tot middennacht, om een simpel oranje jurkje.

Ik vind het leuk, zo'n jurkje en had al tegen man gezegd dat hij maar even Bavaria moet kopen zodat ik het oranje jurkje heb.
Nee, zegt hij, Bavaria is niet lekker.
O, nou dan drinkt heus wel iemand anders het op.

Ik ga vanmiddag weer even op onderzoek en kijken waar ik het kan kopen.

Zaterdag gaan we naar de Arena, Japan-Nederland op groot scherm zien enzo.
Dat is van Coca-Cola, zullen ze mij er ook uitgooien, als ik ook zo'n jurkje aan heb....

Echt ik vind het te gek, wat vind jij ervan?

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP