Hangen




Het is hangweer!
Gister eerst boodschappen gedaan en daarna in de tuin zitten\ hangen.
Voetbal stond ook weer op het programma.
Daarna man en ik  weer hangen en naar de sterren kijken!
Heerlijk dit weer.

Vandaag niet veel hangen, want we gaan sjoppen.
Sinyo heeft echt korte broeken nodig, hij is teveel gegroeid :)
Manlief moet ook weer even kijken en ik? Ach als ik wat vind is het fijn...
Nona gaat met vriendin naar het meer met strand hier, ja zij heeft het beter bekeken......

O en ze kreeg zoveel complimentjes over haar haar dat het verdriet al iets verder naar achter is.

Fijne dag iedereen!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP