Wat een dag

Het is warm (en ja ook op mijn werk), de zin om te werken zit op dit moment in mijn kleine teen, Sinyo is lekker thuis aan het nietsnutten, Nona mag ook zo naar huis en Man ook.

Ik moet eigenlijk niet klagen,
 want omdat NL speelt mogen we om half 4 naar huis (ja, ja ik ben eventjes stiekem bezig).
Vanavond kan ik niet rustig aan doen, nee er moeten 48 cupcakes gemaakt en versierd worden. Gelukkig hoef ik ze alleen maar te maken en gaat dochter ze versieren. We hebben al lolly's aangeschaft want die wil ze erin doen. Weet je wel van-die-lolly's-met-kauwgom.. dat moest... perse....We maken ze namelijk omdat Nona in de zomervakantie jarig is en altijd voor de vakantie gaat trakteren op school. Normaal zitten ze met 24 kinderen in de klas, maar omdat ze zo intensief bezig zijn met de eind musical zitten nu beide Groep 8 klassen in 1. Daar ben ik als moeder-van-kind-wat-moet-gaan-uitdelen minder blij mee.

Gelukkig is het in huis koeler dan buiten, anders ben ik zelf ook een gebakje.


Wat denken we? Gaan we winnen van Slowakije of maakt het je niet uit.



Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP