Woorden

Ik wilde eerst woordeloze woensdag doen, maar ik heb nog zoveel woorden die ik wil opschrijven dat ik me bedacht heb.
Het plaatje heb ik wel laten staan, want het is eigenlijk schrikbarend dat het gebeurd en in zoveel mate.

Hier in het westen weten we amper wat het is of dat het gebeurd. Nou ja ik denk dat velen het nu wel weten omdat het boek van Waris Irdie toch goed verkocht of\ en gelezen is.

Ik kan er niets aan doen het blijft in mijn hoofd rondspoken. Er zijn van die gebeurtenissen waar je aan blijft denken. Of je nou wil of niet. Net als dat ik van de week las dat 1 van moordenaars van James Bulger weer gepakt is. Wat hij heeft uitgespookt is niet te vinden maar ik moest meteen weer denken aan het kleine ventje en wat voor angsten hij moet hebben gehad.

Zoals met dit onderwerp, als je leest hoe het gebeurd en wat er gebeurd. Rillingen blijven komen als ik er aan denk.

Verschrikkelijk!
Bah

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP