Wat spook jij uit? - Sophie Kinsella

Wat spook jij uit?
Wat spook jij uit?
Sophie Kinsella
Er staat bij het boek of je bang bent en dat ze graag een spookverhaal wilde vertellen.
Het is een spookverhaal maar je wordt geen seconde bang!
Als je van de stijl van Kinsella houdt dan zit je goed, als je gewoon een lekker weg lees boek wil dan zit je ook goed.


Het heeft hele leuke momenten en op een gegeven moment dacht ik, verrek hij... nou ja ik ga niets verklappen natuurlijk.


Het is een boek wat je in 1 ruk uitleest, ik had het binnen 24 uur uit en heb ook nog normaal geslapen. 

Het is grappig, op sommige momenten hilarisch, verrassend, ontroerend ach haal het bij de bieb en ga het lezen. 




Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP