Wat anders

Pink Cake Box CakeZo ik heb  voor nu even genoeg boeken erop gezet.
Het viel me op dat ik al een tijd geen recept erop heb gezet en ook helemaal geen foto's.
We hebben genoeg gegeten hoor de afgelopen tijd, maar ik was vergeten foto's te maken.
Iedere keer als ik er aan dacht zat het eten al in mijn buik.
Dan is het al te laat en is er zo'n miezerig klein beetje over dat het geen zin meer heeft om een foto te maken.

Vanavond heb ik een workshop, workshop taarten bekleden.
Toen ik me aanmelden vond ik het zo leuk en wilde ik het zeker vaker doen en mooie taarten maken.
Zoiets als PinkCakeBox, maar ik denk dat ik dan toch heel vaak moet oefenen en veel tijd moet vrijmaken.

Ik ben iemand die elke maand wel iets anders wil, maar sommige dingen blijven als een rode draad doorgaan. Zo vind ik fotograferen nog steeds erg leuk en wil ik nog steeds een goede spiegelreflexcamera kopen. Alleen zegt mijn bankrekening steeds; "Doe nog maar even niet". Dus dat zit er nog niet in.
Ach het komt wel een andere keer, ik moet gewoon geduldig zijn.

Ik ben benieuwd wat ik ga fabriceren vanavond en daar ga ik zker een foto van maken!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP