Coffee shampoo blok

Gister het haar van mijn dochter ook gewassen met een shampoo bar. Ik had ook een Coffee Shampoo bar gekocht, omdat dat speciaal voor bruin haar is.
Het haar van mijn dochter is donkerbruin, dik en ze heeft ook nog eens heel veel. Ja, ik ben er wel eens jaloers op :).
Goed ik had haar haar gewassen en ook gespoeld met een azijnspoeling, toen haar haar droog was, voelde het ook wat stug aan, maar niet zo erg als bij mij. Haar haar zag er wel al beter uit, het glanst en er viel ook al ietjes meer slag in.
Zoals eerder gezegd duurt het ongeveer 2 weken voordat alle chemische toestanden uit het haar zijn dus tot die tijd blijf ik het gewoon gebruiken bij haar.

Ik heb mijn haar gister ook met die coffee gewassen en mijn haar voelt dan iets minder stug aan. Dat kan ook komen omdat ik het nu al een aantal keren mijn haar er mee gewassen heb.

Gisteravond ook nog geverfd en vervolgens met de honey, beer, egg shampoo bar gewassen, geen azijn spoeling. Het blijft vreemd aanvoelen, maar misschien hoort het wel zo aan te voelen.... hahahahaha.

Alleen zijn mijn puntjes erg droog, maar dat moet geknipt worden.
Ik ga dat vanavond even doen en dan begin volgende maand een ander model erin laten knippen.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP