Tijd lijn

Heb je dat ook wel eens dat je naar je kind kijkt en denkt "Volgens mij was jij gister nog klein".

Zeker nu de oudste van ons al 13 jaar is vraag ik me af wat er allemaal gebeurd is de afgelopen 13 jaar. Ik heb dit niet altijd, maar af en toe kijk ik ineens met weemoed terug. Ik heb het vaak als we bij vrienden op visite zijn die een kleintje van 8 maanden hebben. Zo schattig is die leeftijd.
Of als ik lees dat iemand zwanger is, dan denk ik terug aan de tijd dat ikzelf zwanger was. Bij de 2e had ik pas na 4 maanden door dat ik zwanger was.. Toen ik het gevoel had, weet je wel wanneer een vlinder door je buik fladdert, heb ik 4 zwangerschapstesten gedaan. Ze waren natuurlijk allemaal positief, maar geloven wilde ik het nog steeds niet. Totdat we bij de dokter kwamen en die voelde tot waar mijn baarmoeder kwam en zei "Je bent al ongeveer 4 maanden ver". Tja, toen werd het eens even goed bevestigd.
Of als ik een bij mijn ouders ben en een foto zie van de kids toen ze kleiner waren, tja dan gaan mijn gedachten ook weer even terug.
Dit houdt niet in dat het 24 uur per dag gebeurd hoor, het lijkt er wel op, maar dat is gelukkig niet zo.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP