Disco!


De kinderen zijn nu op een leeftijd dat ze best-wel-naar-een-disco-kunnen-gaan. Gelukkig hebben ze daar allebei nog geen behoefte aan. Soms als we in het centrum lopen dan staan kinderen in de leeftijd van 11 tot 15 jaar in de rij om naar de (jonge tieners) disco te gaan.

Zij lopen er gewoon voorbij zonder ook maar te vragen of ze ook mogen gaan.
Gelukkig! (Ja, ik zeg het nog een keer)
Ik vind ze er namelijk nog te jong voor (ja noem me maar streng of ouderwets maakt mij niet uit).
Ze hebben wel een keer gevraagd dat als ze zouden willen of ze dan we mochten.. Ik heb eerlijk gezegd dat ik het nog niet wil. Daar doen ze niet moeilijk over. Mijn dochter is nog echt een meisje en heeft er nog geen behoefte aan. Mijn zoon is al een jaartje ouder maar vind het ook nog niet nodig om een disco van binnen te bekijken. Kijk als er nou ergens nog een soos is voor kinderen. Daar ging ik vroeger wel eens naar toe, kletsen, dansen, andere kinderen leren kennen. Volgens mij is dat er niet meer, althans hier in de buurt niet.

Ik hou mezelf en hun ook steeds maar voor;
Er komt een dat ze oud genoeg zijn om uit te gaan, dan kunnen ze bij wijze van spreken, hun hele leven uitgaan. Als ze het willen ook nog eens elke dag (ligt natuurlijk aan de leeftijd).

Maar nu, neee nu nog even niet!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP