Kinderen ziek


Ik weet niet wat het is, maar steeds wanneer de kinderen ziek zijn is het bij hun altijd net een stuk erger als wanneer ik ziek ben.

Zoals nu ook bij onze dochter.
Ze is thuis en wanneer ik thuis kom dan ligt ze lekker op de bank met een deken om haar heen. Zodra ik mijn gezicht laat zien is het, mam.. kuch, kuch, ik heb zo'n hoofdpijn kuch, kuch.
Ik geloof haar wel hoor, daar gaat het niet om, maar ik vind haar ongeloofwaardiger als ze achter haar laptop zit.
Dan gaat het weer, mam wil je thee zetten?
Tuurlijk wil ik dat en maak thee.
Daarna komt het, mam wil je de thee aangeven?
Geloof me we hebben echt niet zo'n mega groot huis dat ze het niet kan pakken. Wanneer ik nee zeg begint het gekuch weer....
O o o wat kan ze goed medelij opwekken, het is alleen jammer dat mams er af en toe niet intrap!
Ja, iets wat ze zelf ook heel jammer vind.

Gelukkig doet ze het niet altijd en gaat het nu zowaar iets beter met haar.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP