Ziek thuis is ook niet alles


Daar lig ik dan onder de deken op de bank, ik hoor dat de schuurdeur dicht gaat en een paar minuten later komt zoonlief binnen.
Ben je nog ziek, vraagt hij. 'Ja' regeer ik, ik voel met nog niet helemaal goed.
O, zegt hij en komt naar me toe om me een kus op mijn wang te geven. Hij deelt mee dat hij een soepje voor zichzelf gaat klaarmaken, loopt naar trapkast pak een zakje Cup a Soup en loopt naar de keuken.

Terwijl hij naar de keuken loopt zegt hij 'Mam, de CupaSoup is bijna op, kan je dat zometeen gaan halen...? '

Zien jullie mijn verbaasde gezicht ook voor je..

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP