School

Sinds vorige week is onze dochter weer naar school en het huiswerk is natuurlijk ook weer aanwezig. Dit keer is het topo en taal en ze moet het volgende week afhebben.
Ik voel al aan mijn water hoe de volgende 10 minuten gaan verlopen..

Zij:"Mam, ik heb nu al huiswerk en dat na de vakantie", gevolgd door een diepe zucht.
Ik:"Tja, het is ook wat he, begin dan maar snel dan is het maar af".
Zij zegt heel braaf "Ok" en begint.

Nog geen minuut later hoor ik een diepe zucht en vraag (terwijl ik het al weet) wat er is.
Zij:"Ik snap het niet, kan je me helpen?"

Tuurlijk denk ik dan, ik ben aan het koken en tussendoor aan het opruimen, maar huiswerk kan er ook nog wel bij..

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP