Wat mis ik...?

"Wat wil je nou allemaal doen" zei ik van de week tegen mezelf. Want eerlijk is eerijk ik wil erg veel. Ik vind het leuk om taarten te bakken, te schilderen en nu kwam ik van de week op internet tegen, dat je ook thuis je eigen zeep kan maken.


Jullie snappen het al, dat leek mij ook erg interessant, maar ja waar haal ik toch de tijd vandaan. Ik had nog even een lijstje in mijn hoofd gemaakt en ja het is echt te veel. Eens even kijken, vaker taarten bakken, vaker schilderen, ja ook met de kinderen, een keer zeep maken en wanneer het goed gaat vaker doen. Moet eigenlijk ook nog gordijnen maken voor een 2-tal kamers en ik bedenk me dan dat ik het ook wel leuk vind om nog een paar kussenslopen te maken (want tja ik heb me toch leuke stof gezien), vervolgens gaat in juli mijn zus trouwen en zat ik eraan te denken om misschien zelf een jurk te maken voor dochter en mij. Dit allemaal naast mijn fulltime baan.

Dan staan mijn gedachtes even stil en vraag ik me af, wat mis ik ook alweer?

O ja, ik weet het weer.......

TIJD!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP