Weer werken

Gelukkig, het is bijna weekend, de eerste werkweek zit er bijna op! Het viel gelukkig mee, althans in de zin van, dat de tijd om vloog. Ik had het namelijk erg druk. De meeste dagen keek ik verschrikt naar de tijd wanneer ik iedereen naar huis zag gaan. Dat gebeurd me vandaag niet!

Zo'n eerste werkweek na de vakantie is altijd wennen en voordat je het weet ben je vergeten dat je weg was;

Dag 1 is hoofdzakelijk bijkletsen (vakantie is nog aardig ver) , mail doornemen en de meest noodzakelijke zaakjes afhandelen

Dag 2 is je agenda gevuld en moet het een en ander uitgezocht worden (je vakantie dwaalt nog door je hoofd)

Dag 3 Druk, druk, druk (je vakantie is heel ver weg)

Is dat bij jullie nou ook zo?

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP