Dual boot is gelukt!

Zo, de dual boot staat erop, met erg veel dank aan Internet, maar nu werk ik onder Windows omdat de kinderen dat alleen nog maar kennen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg moet wennen aan Ubuntu en alles er om heen. Het installeren en alles gaat makkelijk, maar nu nog er goed mee werken.

Ik download erg veel en onder Ubuntu is dat toch even zoeken, het lukt wel maar in vind het nog niet overzichtelijk.
Als ik zoek op internet kom ik genoeg tegen, maar het is soms net te veel info.

Even wat anders dan de pc, wat is het weer al druilerig he. De zon is weg, de warmte maakt plaats voor koele lucht en het miezerd de hele tijd al. Nee, ik ben geen herft mens, ik zou het het liefst tot 20 december zonnig willen hebben, dan 2 weken koud en sneeuw (zodat een witte kerst er gegarandeerd in zit) en daarna weer zon. Helaas heb ik het niet voor het zeggen.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP