Sporten....

Ik ben weer eens begonnen met sporten.
Jawel!
Eerst thuis, maar ik merkte dat het niet echt meer de genoeg voldoening gaf, dus ben ik toch maar lid geworden van een sportschool.

Na even goed rond gesnuffeld te hebben op internet heb ik besloten om helemaal geen, absoluut niet, totaal geen cardio te doen.
Ik heb daar zo'n hekel aan! Bah! Niets maar dan ook niet aan.
Ik doe dus alleen krachttraining, een schema voor beginner is gauw gevonden en sinds een paar weken sta ik bij de dumbbells en barbells tegen over een spiegel mijn oefeningen te doen.

Youtube of aan iemand vragen helpt me de juiste houding te vinden en voor de rest is het afwachten hoe het over een paar maanden gaat.
Het duurt namelijk wel even voor je wat ziet, maar ja er moet ergens wel een bepaalde verandering komen.

We zien het wel.

Mijn eetgewoontes probeer ik zoveel mogelijk te veranderen maar dat gaat, denk ik, helaas niet lukken. Ik hou te veel van eten, misschien wel zo hier en daar.
Misschien, heel misschien.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP