Ubuntu proberen

Ik heb ubuntu gedownload en vanaf cd de pc gereboot, opzich ziet het er goed uit, maar ik wil het toch eerst even proberen.
Ik ga morgen kijken hoe dual-boot gaat, het is nl. al laat en ik wil nu toch wel slapen.

Overigens ik wilde mijn pc via Windows Vista defragmenteren en dan komt de melding dat ik als administrator ingelogd moet zijn, maar dat ben ik al! Dat is dus niet gelukt, morgen ook maar verder zoeken.

Wat een gedoe allemaal zeg.

Welterusten


Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP