Dochter helemaal in de gloria

We hebben net een Ipod Touch 4G 8GB besteld.
Ze heeft het geld al een tijdje en Man en ik zeiden steeds 'wacht nou maar' 'wacht nou maar' en nu is ondertussen de 'oudere' serie eruit en de nieuwe erin.

Wat als nadeel heeft dat het duurder is, maar goed ze heeft nu wel de nieuwste generatie boy o boy.. :)

Gister en vandaag op verschillende sites gekeken en het is Dixons geworden, het is daar het goedkoopst er zit een powerkit bij en er worden GEEN verzendkosten in rekening gebracht.... is dat mooi meegenomen.

Maar goed ze is helemaal in de gloria en hyper en wordt echter pas zaterdag bezorgd.....

Aaaahhh haar geduld wordt echt op de proef gesteld.

ChoCho  – (11 januari 2011 om 09:27)  

hehe, zo blij met een nieuw speeltje :-)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP