Welkom

zeiden wij zaterdag tegen paps die eindelijk weer onder 1 dak woont met mams. Dat was het harde werken waard!


Ik ben er achter gekomen dat tieners niet zulke helpers zijn als dat we dachten.
Dat hun wereld en leven wel heel erg belangrijk is.
Ik ben er achter gekomen dat tieners het aan de andere kant toch wel snappen.
Lief zijn voor oma en opa en het allemaal accepteren.
Ik ben er achter gekomen dat tieners heus wel klaar staan voor ons.
Maar dat we niet al te veel moeten vragen.

We snappen het ook wel, dat het voor hun ook even een moeilijke drukke tijd was.
We hadden immers al twee weken geen boodschappen gedaan.
Niet echt het huis opgeruimd, dit was nu hun taak. 
Het koken was ook niet echt je van het, het halen van eten was sneller en makkelijker.
Ze zaten de afgelopen weken wel heel erg vaak alleen, omdat wij allerlei dingen moesten doen.

De druk is er vanaf en iedereen in dit huis slaakt een diepe zucht. 
Het einde is in zicht en we hebben er allemaal reikhalzend naar uitgekeken.




Sylvia  – (14 november 2011 om 22:31)  

Zo. En nu over tot de orde van de dag. Jullie dag. Lekker hoor! :)

Sjaantje  – (14 november 2011 om 22:39)  

Lekker hoor! En fijn voor je ouders dat ze weer bij elkaar zijn!

DharSon  – (15 november 2011 om 09:18)  

Ja, Zilly dat klopt wat je zegt en soms gebruiken ze het nog tegen je ook! Dan hoor ik ze zeggen 'Ja, maar mam we zijn pubers he en....'Hahahaha!!

@Zuster-Klivia, inderdaad. Net veel boodschappen gedaan, gekookt en rustig gegeten. Heerlijk!

@Sjaantje, dank je. Ja het is heerlijk om ze weer samen te zien.

Anoniem –   – (15 november 2011 om 09:26)  

All's well that ends well.
Tieners begrijpen heel veel. En is het niet nu, dan zeker als ze later terugkijken.

dikke knuffel. Goed gedaan meissie!

Anoniem –   – (15 november 2011 om 10:47)  

Hèhè, ik kan geloven dat het nu opgelucht ademhalen is. Weer lekker alles zoals 'het hoort' :)
En die tieners? Ach, dat is een soort apart, maar ze zijn zo lief heel diep ergens vanbinnen.

Chantal  – (15 november 2011 om 11:27)  

op naar een voldaan eind dan maar.

Suske.  – (15 november 2011 om 14:57)  

hier ook twee tieners in huis.
veel hulp moet je niet verwachten, maar zij verwachten wel dat je klaar staat als ze je nodig hebben.
Typisch voor de leeftijd.

Zara  – (15 november 2011 om 18:19)  

Heerlijk om weer als gezin samen te zijn. Ook voor je ouders goed om weer samen te kunnen wonen en die pubers begrijpen ondertussen meer dan wij soms in de gaten hebben.... ;)

Roelien  – (17 november 2011 om 12:01)  

Pfff. ik snap je helemaal. Sterkte en fijn dat je weer samen bent!

HansDeZwans  – (18 november 2011 om 09:55)  

Daar ben ik ondertussen ook achtergekomen dat tieners hun leven/wereld erg belangrijk vinden. Ze helpen enkel als ik hun iets vraag.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP