Het wordt droger in hun huis

Pfff ben nog niet in de mood voor een lang verhaal. Maar goed, het is nu al iets droger. Er staan 3 vochtslurpers (om het zo maar te noemen) vanaf vrijdag. Het duurt echter nog een week of 2!!! voordat het he-le-maal droog is en misschien duurt het wel 3 weken.
Mijn ouders zijn nu bij mijn tante, want daar is alles gelijkvloers, is wel zo prettig voor hun.

Vwb de verzekering. Wanneer je een inboedelverzekering hebt dan heb je meer kans om de marktwaarde terug te krijgen, nu krijgen ze de dagwaarde.
We stellen de madam die 1 etage hoger woont aansprakelijk en die verzekering van haar wordt dus aangesproken.
We kunnen alles opgeven wat vernield is en ook alle uren die we erin steken om alles in orde te krijgen. Maar ja je krijgt dus maar een gering bedrag.
Maar goed alles is beter dan helemaal niets.


Iedereen bedankt voor het mee leven.
Volgende week ga ik weer lezen bij iedereen, heb daar echt de puf even niet voor.

Anoniem –   – (4 oktober 2011 om 12:27)  

Jeetje, wat kan dat lang duren! Ik hoop dat die verzekering een deftig bedrag geeft. Een beetje is beter dan niets, maar ja...

HaakKamer7  – (4 oktober 2011 om 13:22)  

Ik begrijp je helemaal dat je nog niet echt in de stemming bent. Wat duurt dat lang. Was dus echt een flinke lekkage geweest. En wat een gedoe altijd met die verzekering. Gelukkig krijg je nog wel iets maar het is altijd zonde geld.

Nou, sterkte nog even. Ook voor je ouders. En we lezen wel weer als het allemaal weer een beetje in orde is en alles weer loopt.

Groetjes, Liane

Terrebel  – (4 oktober 2011 om 13:44)  

Kalm blijven is nu het devies want de verzekeringsmaatschappij zal jullie vrijwel zeker proberen tegen te werken; bijna vier jaar terug fikte m'n huis af (foutje woningbouw: lekkage douche bovenbuurvrouw, wateroverlast via spouwmuur, stopcontact bleek niet geaard, kortsluiting, woesjh!). Na twee jaar kreeg ik uiteindelijk ongeveer de helft van de dagwaarde van m'n spullen vergoed. Ondanks inboedelverzekering! Let dus alsjeblieft goed op! Heel veel sterkte en succes!

Evelyn  – (4 oktober 2011 om 13:45)  

Mijn hemel wat een slecht verhaal. Sterkte met het bijstaan van je ouders..!

Sjaantje  – (4 oktober 2011 om 14:08)  

Wat een gedoe allemaal zeg, jakkie.
Sterkte!!

Sanneke  – (4 oktober 2011 om 14:39)  

'k Hoop dat je ouders het een beetje redden. Zoiets is al moeilijk als je jong bent, laat staan wanneer je op leeftijd bent. Fijn dat jij er voor ze bent.

Anoniem –   – (4 oktober 2011 om 20:40)  

Oh mijn hemel, oh dear....ik loop achter.....arg! wat erg voor je!

het komt goed, natuurlijk, maar ja....iedereen last en gedoe en tijd en regelen en hulp en hulptroepen en regelen....

Ik voel plaatsvervangende stress. Arme jullie allemaal!

***knuf***

Chantal  – (5 oktober 2011 om 09:28)  

eerst maar eens lekker bijkomen en droog achter de oren worden...

Gerreke  – (5 oktober 2011 om 09:52)  

Meid, ik geloof dat ik iets gemist heb, maar dit klinkt niet goed. Helemaal niet goed! Overstroming bij je ouders door een bovenbuurvrouw? Meid wat erg. Ik ga even je andere bericht lezen!

Veel sterkte!
Gerreke

DharSon  – (11 oktober 2011 om 14:24)  

Pfff Terrebel wat een verhaal!

Iedereen bedankt voor jullie woorden.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP