AHHHH die regelmaat?!

Jawel, een paar dagen geleden schreef ik over regelmaat, dat het zo fijn is.

Hoe suf kan ik zijn!
Was ik toch he-le-maal vergeten dat;

* 's morgensvroeg Nona om een uur of 6 uur al klaar staat en vanaf de 1e etage naar ons aan het kletsen is een etage hoger. Enne euh ik SLAAP dan nog, in principe dan he.
* op de tafel, bar, trap of waar het maar ook kan haar borstel en bodylotion ligt. We beschikken echt over een badkamer en ja, zij heeftook een kamer.
* die 2 tieners in de ochtend ruzie hebben over de meest stomme dingen. Gel, wie in de badkamer mag, dat die teen ONMIDDELIJK uit de kamer moet, ach noem het maar op.
* de ontbijtrommel blijft liggen en er dan geklaagd wordt bij de volwassene die als eerst thuis is.
* ze 'ineens' hun taken vergeten, want-ze-zijn-zo-moe.

Ja, ja die regelmaat 'Ooooo wat is het toch fijn!!! (NOT)'

Chantal  – (25 augustus 2011 om 12:54)  

Ja, het heeft voor- en duidelijk ook nadelen... haha.

Sylvia  – (25 augustus 2011 om 14:36)  

Ik had er van de week al niet op gereageerd... Gek mens, die Dharson, dacht ik nog ;)

Suske.  – (25 augustus 2011 om 22:35)  

leve de regelmaat inderdaad.

DharSon  – (30 augustus 2011 om 15:46)  

Ja STOM dat ik dat gewoon vergeet...!!!! :)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP