Vragen beantwoorden

Hier konden jullie lezen dat ik toch wat zenuwachtig was omdat die frummel (die afgelopen zondag 15 jaar werd) een week naar kamp was. In het begin van de week was ik goed zenuwachtig, maar naarmate de week vorderde is het allemaal wat minder geworden en ging het zelfs goed.
Vrijdagmiddag tegen 15:00 kwam hij weer terug, hoeraa, hoeraa! Voor 15:00 waren wij al op DE plek en gelukkig we waren niet de enigste. Meerdere ouders vonden het nodig om ruim van te voren aanwezig te zijn. Nichtjes kwamen ook nog om hem welkom te heten, ze wilden eerst een bloemetje meenmen maar hadden zich bedacht. 1 nicht(je) had het namelijk gekregene en die was niet happy toen ze haar paps met bloemen en allemaal familie zag. (Puber he)
Gelukkig kwam de bus mooi op tijd en daar kwam zoon!!!
Huh wat doet hij nou??
Hij zag ons naar hem toelopen (ja met 6 man sterk), maakte rechtsomkeer en liep naar de andere kant van de bus. Euh is die puber gedrag!!!
(Ik moet eerlijk zeggen dat nichtjes, dochter, Man en ik in een deuk lagen om zijn reactie).
Ok, na zijn tas gepakt te hebben kwam hij toch naar ons (gelukkig maar) en na een uitgebreide knuffel zijn we naar huis gereden.
Is het bij jullie nou ook dat vragen kort beantwoordt worden?

Wij; 'Hoe was het?'
Hij; 'Leuk'
Wij: "Wat hebje allemaal gedaan'
Hij: 'Niet zo veel"
Wij: "Was het weer wel lekker, had je veel zo...."
Hij: 'Het was koud'
Wij: "Heb je wel lekker kunnen douc...."
Hij:'Nee, was rot douche"
Wij: "Wat heb je gegeten?"
Hij:"was niet lekker"
Wij: "Wat dan?"
Hij: 'Half rauwe vlees, half rauwe groenten, half rauwe aardappels'
Wij: "Wat heb jij gekookt dan?"
Hij: "Niets"


Euh zelfs open vragen worden kort beantwoordt......
Overigens heeft hij dit al vanaf het moment dat hij kan praten. Hij doet het liever niet en anders zo kort mogelijk.

Sjaantje  – (17 mei 2011 om 10:01)  

Hahaha ja klinkt bekend :-) Ach geen/weinig nieuws is goed nieuws denk ik altijd maar ;-)

sillie  – (17 mei 2011 om 10:38)  

hahahaha en moe natuurlijk, daar worden ze ook niet spraakzamer van ;-)

Sylvia  – (17 mei 2011 om 10:48)  

Há gezellig, dat ie er weer is, whaha! ;)

DharSon  – (17 mei 2011 om 11:21)  

Ja gezellig he!
Ne hoor, volgens hem was hij he-le-maal niet moe....
Hahaha hij zei vrijdagavond 'Ik ga morgen gewoon voetballen hoor'. Zaterdag ochtend ging de wekker en ging hij toch maar niet....

ChoCho  – (17 mei 2011 om 17:15)  

't is dat het een puber is - anders zou ik nog bang worden dat ie een rotweek heeft gehad ;-)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP