Header

Gerreke  – (22 juni 2011 om 22:00)  

Ik neem aan dat je een nieuwe header hebt, maar ik ben een tijdje niet bij je op bezoek geweest. Maar meid, ik zie steeds bij je berichten 22 mei staan. Hoort dat? Want volgens mij heb je dit bericht net geplaatst.

Lieve groeten,
Gerreke

DharSon  – (23 juni 2011 om 09:15)  

hoi,
zodra ik een nieuwe header maak wil ik de oude bewaren, maar dan hoeft het niet als nieuw gezien te worden. Maar door het doorlinken en alles komt het nieuwste wat je aanmaakt voor maar met dit is het niet nodig.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP