Facelift

Ik heb het dan niet over een face lift bij de dokter voor een neuscorrectie, borsten die vergroot moeten worden of spul wat bij mijn billen wordt toegevoegd.

Nope, ik heb het dan over dit blogje.
Ik was al een tijdje aan het kijken naar een andere 'gezicht', omdat ik vorige toch iets te rommelig vond.
Dus wat ga je dan doen? Opruimen, wijzigen maken, maar het was nog net niet wat ik wilde.

Dus ik ben gaan zoeken. Echter zijn de templates die tegenwoordig te vinden zijn,  vaak zo geavanceerd met een slider hier en toestanden daar, terwijl ik toch wel een wat simpeler template wil hebben.
Eindelijk na lang zoeken heb ik het dan gevonden bij Nymfont .
Ik heb nog wat wijzigingen hier en wat wijzigingen daar gemaakt en moet nog wat veranderen, maar op het moment ben ik wel even tevreden.

Ik denk dat ik hier wel een tijdje tevreden mee ben.



Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP