Uit de oude doos. Slingerend tussen de bomen!






Mira  – (27 april 2011 om 08:25)  

Dat wil ik nog wel eens doen!

DharSon  – (27 april 2011 om 09:36)  

@ Mira, dit was is Frankrijk, volgens mij zijn de bomen iets hoger daar... (denk ik hoor)
@ ChoCho hihihi het is echt heel leuk, gewoon niet naar beneden kijken.........
@Huize Steen, Toaska thankx

Nicole  – (27 april 2011 om 15:55)  

Wauw, dat is best hartstikke hoog!

sillie  – (27 april 2011 om 16:44)  

ohjah geweldig he , hebben wij ook gedaan ook in Frankrijk( oa)

Running Rapunzel  – (27 april 2011 om 20:51)  

okay. bekentenis: hierbij poep ik dus in mijn broek van angst.....

Salty Letters  – (27 april 2011 om 22:38)  

Heerlijk, en je voelt je dan zo vrij als een vogeltje ( twiet twiet tussen de takken ) .
Kijk, van zulke hobby's word ik vrolijk.

DharSon  – (28 april 2011 om 21:13)  

@Nicole, hoog maar leuk.
@Sillie, waar hebben jullie het nog meer gedaan?
@Running Rap, het valt heel erg mee.
@Salty Letters, inderdaad ik voelde me ook heel erg vrij (m.u.v. een bang huilend nichtje hahaahahaha)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP