Yeah een Cameratas!!!

Ik heb een cameratas besteld!
Ik neem de 'grote' camera te weinig mee en vorige week zag ik een leuke!!

Ik wilde namelijk geen zwart log ding, maar een leuke vrouwelijke tas.
Ik heb die gevonden!

Yeah!!!

Dit is hem:


En is die leuk?!?!?


Ja he, ja he!
Leuk he!

Hihihi ik ben happy!

Kreatita T  – (21 februari 2011 om 19:27)  

Wow, da's wel een heeeeele leuke cameratas, zou je nooit een camera in verwachten

Mrs. T.  – (21 februari 2011 om 19:48)  

die is heel erg leuk.
Heb trouwens ook zo'n tas (wel een gewone zwarte), maar neem hem eigenlijk nooit mee. Camera hangt altijd om mijn nek.

Simones Kitchen  – (22 februari 2011 om 08:10)  

O wat een leuke cameratas!! Waar heb je die dan vandaan?? Ziet er inderdaad niet uit als een cameratas en dat is sowieso een pluspunt!

DharSon  – (22 februari 2011 om 08:34)  

Ik wilde een gewone leuke tas om de camera mee te sjouwen. Ik vermoed dat die ook vaak om mijn nek hangt maar voor onderweg is dit wel erg handig. :)
Ben nog steeds helemaal happy!
@Junglefrog, het is van het merk Acme made. Ik zag het op een Amerikaanse site en ben gaan zoeken en kwam het in NL ook tegen. (cameratools.nl).
Ik wil ook wel een Jill-E tas, lijkt op een gewone damestas, maar is veeel meer (en kost ook meer :)- )

Anoniem –   – (22 februari 2011 om 20:56)  

Mooie tas! Het handige eraan is dat dieven ook niet door hebben dat er wel eens een camera in die tas zou kunnen zitten. Ik heb wel al mensen geweten die hun camera kwijt waren, omdat die net in een cameratas zat...

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP