Dag 46 ~ Klaarmaken voor weekendje weg



Mrs. T.  – (22 februari 2011 om 21:08)  

Oh leuk een weekendje weg. Waar gaan jullie heen. En wat zijn de speeldingen?

DharSon  – (22 februari 2011 om 21:24)  

Hahaha ik zie nu pas speeldingen... (Man heeft geschreven). Euh, ik denk dat hij een bal, badmintonrackets enzo bedoeld :)
We gaan een weekendje naar Belgie met 21 personen! We hebben er zin in! :)

Gerreke  – (22 februari 2011 om 21:33)  

Oh lekker joh, ga je ervan genieten!!! Je krijgt er mooi weer bij hoor!

Nicole  – (23 februari 2011 om 09:08)  

Mooie woordeloze woensdag! Het ziet er goed uit, en strak georganiseerd, dat lijstje.
Fijn weekend gewenst.

NZ  – (23 februari 2011 om 09:14)  

Ben jij ook een lijstjesmaker?
Doe ik ook altijd.
En waar gaan jullie naar toe?
Gr,
NZ

sillie  – (23 februari 2011 om 09:23)  

oh heerlijk een strak lijstje :-) en fijn een weekendje weg!

Anoniem –   – (23 februari 2011 om 09:27)  

zonder lijstjes is zo'n weekeinde niet mogelijk, wij maken ze ook altijd...

Blush en Zo  – (23 februari 2011 om 09:37)  

en voor je het weet heb je een behoorlijke waslijst en achteraf maar de helft nodig gehad! Leuk, zo´n weekend! Worden het de Ardennen?

Simones Kitchen  – (23 februari 2011 om 11:23)  

Wow Belgie met 21 personen!! leuk hoor! Ik ga heel toevallig ook naar Belgie dit weekend. We hebben vrienden in de buurt van Gent wonen en daar gaan we regelmatig effe een weekendje relaxen en culinair genieten... :)
Heel veel plezier!

Running Rapunzel  – (23 februari 2011 om 11:55)  

Oh lekker! Met z'n tweetjes of met z'n allen? Aan het lijstje te zien met z'n allen?

Veel plezier!

Gerreke  – (23 februari 2011 om 14:39)  

Nee, echt ik kon de bovenkant er niet afhalen hoor. De binnenkant was te sompig! Bluuuh, goor. Maar toch smaakte het eerste puntje wel lekker. De rest heb ik weggegooid. Hahaha. Enne ik heb er m'n buik van vol en ga het niet nog een keer proberen.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP