BH's HUH!?!?!

Gister was ik in de Action en mijn blik werd getrokken naar BH's.
2 stuks in leuke kleuren, lichtblauw met wit, roze met wit, licht grijs met wit.
Oooo leuk dacht ik!

'In mijn maat zal het wel niet zijn' dacht ik nog sceptisch.
Maar ~verrassing~ mijn maat was nog VOLOP aanwezig.
Ik heb namelijk een kleine maat 75A.
Ik heb dus geen bos hout voor de deur, nee een bescheiden struikje, nou ja zelfs dat kan nog groot zijn, heb ik voor de deur.
Ik heb er geen problemen mee hoor.
Voor, ja voor, de kinderen had ik maat 75B.
Die ene extra cupsize is echter door de kinderen weggedronken en zodoende loop ik al jaren met maat A.
Ik heb wel een groot voordeel de zwaartekracht krijgt er geen grip op.

Maar goed, die BH's.
Volop dus, in mijn maat!
Joehoe!!!
Ik ga verder kijken.
O, ik zie ook een 65A en kan voor Nona anders wel meenemen.
O, een 65AA, gut wat is het verder klein.

Ik kijk nog eens goed, staat er met koeieletters, hoe kan ik dat toch steeds missen...
TIENERBH'S...
Nou ja, ik vrouw 40+ heb gewoon een tienerbh maat!
Is dat grappig een tienermaat!

Ik wist wel dat ik ergens 'jong' ben gebleven, maar wist niet meer waar!

(Ik heb maar voor Nona meegenomen :) )

ChoCho  – (24 februari 2011 om 09:23)  

:-) zo blijf je eeuwig jong ;-)

Anoniem –   – (24 februari 2011 om 10:11)  

Haha, nou ja... wat maakt 't uit....! Als ze maar lekker zitten (en leuk staa).

Sylvia  – (24 februari 2011 om 13:52)  

Haha, das weer es wat anders dan corrigerende slips en push-ups om de ouderdom te camoufleren.

LoyoyaNL  – (24 februari 2011 om 16:13)  

Meid hahaha hou op ik zit hier te gieren van het lachen. Tranen staan in mijn ogen ...ik zie het al helemaal voor me.

Deze week vertelde iemand mij ook zoiets grappigs. Dat is een lieve schat, alleen met parfum winkels is hij een beetje spuiterig. Ik hou daar niet van, maar hij wel. Goed ieder zijn mening. Goed spuit, spuit en spuit. Mmmm lekker geurtje. Mevrouw de Parfum wat voor geurtje is dat? Meneer, dat is interieur parfum. Ik heb helemaal krom gelegen van het lachen toen ik dit hoorde. Ik zo zoiets grappigs.

Goed ik kakel door. Je hebt de liebster blog award gewonnen. Op mijn site meer info.

xxx

LoyoyaNL  – (24 februari 2011 om 16:14)  

Hij spoot de interieur parfum echt helemaal over zich heen he...hahahaha

Anoniem –   – (24 februari 2011 om 21:14)  

Haha, dit soort dingen komt mijn zus tegen bij mannenkleren. "leuke sweatshirt" .... "voor mannen" :P Neemt ze hem gewoon mee.

De clou: kijk maar niet teveel naar het etiket. Dat probeert je iets wijs te maken! Zolang jij je er maar goed in voelt!

DharSon  – (25 februari 2011 om 07:26)  

@ChoCho inderdaad!! :)
@Marjanneke, daar heb je gelijk in! Maar ze zagen er toch iets te klein uit..
@ZusterKlivia, hahahahahaha daar heb je helemaal gelijk in!
@LoyoyaNL, dat meen je niet hahahahahahaha! Ooooo wat erg! Dus hij heeft nu een nieuw lijfgeur!!! Hahaha !
BEdankt voor 't award!! Zodra ik terug ben ga ik erover schrijven!!
@sakuraimogenyakarin, hihihi dat heb ik ook dat soort dingen met shirts. Of ik kijk voor zoon en dan zijn het dames shirt of schoenen... Hij wil het niet, mij maakt het niet zo heel veel uit.

Anoniem –   – (31 maart 2011 om 09:09)  

dat is toch normaal als je nu een tienerbh of zo lingerie voor vrouwen dat is toch gelijk niemand ziet dat!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP