Ik heb me over laten halen...

Door mezelf!

Ik ga weer hardlopen!
Ik zat er al eerder aan te denken, maar het idee alleen al maakte me heel erg moe.
In een ver verleden was ik al een keer begonnen met rennen. Na de verhuizing is daar niets, nakko, noppes meer van terecht gekomen, omdat ik eindigde met 20 minuten achter elkaar door kunnen rennen en ja, ja ik zeg het maar gewoon omdat ik toch wel een lui mens ben.

Maar goed, vandaag ga ik dus weer beginnen.
In de STROMENDE regen, want dat doet het hier al een dag of 2.
Met verschillende collega's, want het is via mijn werk! In het kader van gezond zijn en leven en blablabla is dit opgezet!

Er wordt begonnen met 10*1,5 minuut en dan steeds 1 minuut er tussen om op adem te komen. Dat heb ik in ieder geval heel erg nodig.

Aankomend weekend moet ik echt ook gaan beginnen en wie weet komt het allemaal weer terug.

Dus mensen als jullie een zielig hoopje mens zien rennen.... It's me....

Sylvia  – (13 januari 2011 om 16:29)  

Ik heb met je te doen... was zelf 2 jaar geleden ook begonnen maar ben gestrand al tijdens de interval. Was écht niet mijn ding. Ik fiets liever. Mijn Asics hangen dus weer voortijdig in de wilgen.

Zet em op!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP