uitzicht vanuit mijn raam op het werk


Published with Blogger-droid v1.6.5


(hahaha via mijn phone gedaan.....)

DOCKA  – (8 december 2010 om 10:26)  

Dat is niet heel spannend als uitzicht. Misschien wat leuke planten voor het raam ;-) Of wat creatieve uitingen!

sillie  – (8 december 2010 om 10:45)  

oh heerlijk geen sneeuw en gladheid meer bij jou...

Mrs. T.  – (8 december 2010 om 11:34)  

Wat zijn ze daar aan het bouwen dan? En die kale zwarte plek is ook niet echt heel mooi. Hopelijk is dat in de lente/zomer anders?

Aritha Vermeulen  – (8 december 2010 om 11:36)  

Saai uitzicht. Ik zou mooi stickers op het raam plakken. Bloempotsticker. Handig hè...foto'smaken met je mobiel.

Roelien  – (8 december 2010 om 11:37)  

Wordt het een kerststal?????

En ja, hee, helemaal geen sneeuw meer, hier nog wel heel veel en heel veel ijs ook, spekglad en gevaarlijk...

Sylvia  – (8 december 2010 om 12:58)  

Haha, lang leve de vooruitgang. Bloggen via je smartphone. Gaaf! :)

Mira  – (8 december 2010 om 13:10)  

Wat een bouwwerf!
Leuk hoor, zo via je phone bloggen ;)

Saralien  – (8 december 2010 om 13:36)  

Nou, gezellig! Jij kijkt vast vaak uit het raam(-;

Kreatita T  – (8 december 2010 om 18:51)  

Niet echt een kleurrijk uitzicht

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP