Negatieven scan aangeschaft

Dat ding lag nu al een week in de kast en ik dacht nu moet ik het even uitproberen, want stellll dat die het niet doet.... Wat zag ik? Mijn zoon die al zooooo groot is, als een ukkie.
*zucht* blijft leuk foto's en zeker als het van vroeger is.

Prettig weekend :)

Mevrouw Williams  – (11 december 2010 om 21:27)  

O wat schattig...en hoe oud is die nu???

DharSon  – (13 december 2010 om 09:12)  

Hij is nu 14 jaar, 1.70 lang, flink wat meer kilo's en heeft schoenmaat 45 :)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP