Wat zijn dat mam???? Donuts... Donuts!! Jaaahaaa donuts! Proef nou maar. O, ze zijn wel lekker, maar smaken niet als donuts.... nou ja als het maar lekker is.........




Redeker  – (3 november 2010 om 09:06)  

waren ze wel lekker? de donut komt volgens mij van een oliebol vandaan, ooit...!!

DharSon  – (3 november 2010 om 09:10)  

Ze waren heel lekker, maar ik kan de smaak niet echt beschrijven.
Zoetig, maar niet te zoet, zacht, maar niet te zacht. Wel heel lekker.

Aha, dan heb ik gewoon Middeleeuwse donuts gemaakt! :)

Sofie  – (3 november 2010 om 09:11)  

ja, "lekker zijn", dat smaakt, hé! De comments op mijn blog waren inderdaad niet te zien, nu wel ;-)

Nicole  – (3 november 2010 om 09:44)  

En ze zien er wel lekker uit!

Sjaantje  – (3 november 2010 om 10:55)  

Ziet er lekker uit hoor :-)

Mrs. T.  – (3 november 2010 om 11:30)  

Nou, ik vind ze er in ieder geval erg lekker uit zien.

Anoniem –   – (3 november 2010 om 12:11)  

hier ook een donut fanaat, wat is het recept?? ze zien er lekker uit.

Mira  – (3 november 2010 om 15:46)  

Zien er anders heerlijk uit!

Simones Kitchen  – (3 november 2010 om 23:38)  

O hahaha.... Tja eh... ze zien er inderdaad niet echt uit als donuts maar als ze maar lekker waren dan is er verder niks aan de hand toch? Voor oven donuts schijn je ook een speciale donut pan te hebben. Soort muffin vorm maar dan met zo'n dingetje in het midden zodat er een gaatje in komt. Wellicht ga ik die ooit nog eens aanschaffen!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP