Tijd vliegt voorbij

Hehe daar ben ik weer.

Als eerste allemaal bedankt voor jullie berichtjes, ik heb niet echt tijd om blog te hoppen maar die tijd komt wel weer.


Met mijn vader gaat het gelukkig een stuk beter.
De prednison en antibiotica hebben een kleinere dosering, het zuurstof is nu ook minder (maar moet nog wel blijven) en hij kan weer een paar pasjes maken zonder dat hij compleet uitgeput is!

Ondertussen vliegt de tijd voorbij, elke dag mijn moeder ophalen, koken, eten en naar het ziekenhuis. Het is vaak een race tegen de klok, omdat je niet in het laatste half uur wil binnen komen stormen, maar rustig de tijd wil nemen om aan het bed van paps te zitten.

In het weekend ging voetbal gewoon door, jawel ondanks alle regen die gevallen is, want Sinyo speelde op kunstgras! Helaas, daar stonden we in de kou. Daarna was het boodschappen doen, Man wegbrengen, even het centrum induiken en mams halen.
Wanneer je van het ziekenhuis komt dan is de dag weer weg, glipt zo door je vingers heen.

Gelukkig zijn de kinderen makke lammetjes op het moment dat we naar opa gaan. Ze eten braaf vlot hun bord leeg en doen de dingen die ze moeten doen. In het ziekenhuis komen ze er achter dat ze die energie toch nog kwijt moeten en gaan dan weleens lekker klieren. Gelukkig hebben we allebei een telefoon met spelletjes dus die zijn dan wel weer even zoet, hahahahaha. Jaaaaa... en dat nog op die leeftijden.

D'rnet nog even naar het stadhuis om een formulier in te leveren.
Kom ik op het stadhuis, vraag ik bij de balie;'Ik moet dit formulier inleveren, waar moet dat?'
Antwoordt; 'Naar buiten, linksaf en daar op de hoek naar binnen bij de balie'
Ik naar buiten, linksaf en op de hoek naar binnen, kom bij de balie en zeg: 'Ik wil dit formulie inleveren'.
Antwoordt: 'Met de lift naar boven, 3e etage en daar is een balie waar het ingeleverd kan worden'.
Pffffff, ik loop naar de lift, druk op 3 en wanneer de liftdeuren open gaan  zie ik een balie.
Ik loop naar die balie (al helemaal in de verwachting dat ik wel weer ergens anders naar toe moet..) zegt ze;'Euhm wat is dat voor een formulier....', gaat ze e.e.a. navragen komt na een tijdje weer terug en gelukkig ik mag het inleveren daar.

Pfff zeg ff formuliertje inleveren, tjonge jonge.

Prettige dag allemaal.

Saralien  – (16 november 2010 om 13:38)  

Fijn dat het weer een beetje beter gaat..

Nicole  – (17 november 2010 om 08:52)  

Was hier een tijdje niet geweest, en leef met je mee! Wat naar van je vader. Kun je het allemaal een beetje aan, met alle drukte? Heel veel sterkte in ieder geval.

Aritha Vermeulen  – (19 november 2010 om 09:06)  

Had je het verwacht? Dat het iets beter zou gaan met je vader? Wat een gedoe om zo'n formulier zeg. Volgens mij heb jij op dit moment een heeeel druk leven. Zorg goed voor jezelf!

DharSon  – (22 november 2010 om 08:43)  

@Aritha, wel gehoopt en ik wist op den duur niet was ik moest verwachten. Soms zijn ze erg vaag, dan zeggen ze veel maar weet je eigenlijk nog niet genoeg.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP