Xbox perikelen......

Hier in huis hebben we 2 personen (mannelijk wel te verstaan) die helemaal idolaat zijn van de XBOX.
Nu wil het geval dat de jongste persoon (Sinyo) straf heeft en niet op de XBOX mag.

De controllers waren verstopt (je moet wat als ouder..) soms moet dat helaas. Gister had Man de tas op een bepaalde manier opgerold en weggezet zodat we precies konden zien of Sinyo de tas zou vinden en zo ja, of hij het zou gaan gebruiken....

Ik kan jullie melden dat hij dat heeft gedaan.....
en dat niet alleen.....
Hij had de harde schijf van zijn XBOX op die van zijn vader gedaan (jep, we hebben er inderdaad 2), op zich geen probleem. Gaat opzich altijd goed dat wisselen van die harde schijf, no problemo.

Nu niet.....
Nope, het account van Man is foetsie, weg, gone.
Man is niet blij, is eigenlijk knap geirriteerd!

Sinyo heeft de harde schijf weer teruggedaan, maar het mocht niet baten. Het account van Man is weg en komt niet meer terug. Sinyo ging verdrietig naar boven, want hij zag de bui natuurlijk al hangen.

Sinyo heeft nu niet een weekje XBOX straf, nee het is nu een maand geworden.
De controllers gaan op een andere plek en misschien, heel misschien heeft Sinyo een lesje geleerd.

Ik vermoed van niet, maar hoop het wel.

(O enne ondertussen is Sinyo al 3x naar mee toegekomen met de mededeling 'Ik snap het niet, ik heb het zo vaak gedaan'. Wanneer ik dan zeg dat hij het zowiezo af moet blijven, kijkt hij me aan met een gezicht van 'waar slaat dat nou weer op'..................... Pfffffffffffffffff pubers!!)

Mrs. T.  – (5 oktober 2010 om 23:23)  

Oh je, dat was een harde leerschool!

DharSon  – (6 oktober 2010 om 14:25)  

tja en Man is er nog niet overheen......

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP