In alle stilte..

ben ik net uit bed gestapt. (Aangezien we bezig zijn met de kamer van Nona, moet het mutsje toch ergens slapen en het is natuurlijk het leukst om tussen paps en mams in te liggen, dat mams het dan heeel warm heeft is niet belangrijk..)
Dan d'rbij vind ik het heerlijk om alleen beneden te zijn, dat ik even mijn tijd en ruimte heb, dat ik kan doen wat ik wil, zonder dat er vragen komen, zonder gepraat, geschreeuw, geruzie, ge wat maar ook.  Mijn tijd.
Heb de tv aangedaan en ben Nigella's kerst gaan kijken, gewoon omdat het zo lekker kneuterig is en al dat eten is het jummy.
En nu?

Nu heb ik zin in KERST!!!

(Dit houdt nog niet in dat ik een kilo of wat ham ga klaarmaken, of ergens verse zalm vandaan tover om gravad lax van te maken, nee het is heerlijk om er al over te dromen en half mee bezig te zijn.)

sillie  – (21 oktober 2010 om 10:39)  

ohhh weetje die donkere meneer van de bbc die dat kookproggie heeft vind ik ook zo heerlijk en stimulerend om naar te kijken, daarbij praat hij ook zo lekker smeuiig over alles en nog wat. :-) genieeeeten

Sjaantje  – (21 oktober 2010 om 11:18)  

Ik kijk liever geen kookprogrammas daar krijg ik altijd zo'n trek van ;-)

Maaike  – (21 oktober 2010 om 14:43)  

ach zodra het zo wordt dat we kleren met lange mouwen moeten gaan dragen (en nog erger: jassen!) verheug ik me al op december. Het enige lichtpuntje in die koude, lange winter!

Enneh, I Love Nigella!!!!

Sylvia  – (21 oktober 2010 om 22:53)  

Oei, ik ben er nog lang niet klaar voor hoor, de kerst.

(Heb wel al 3 kerstshows bezocht en een paar dozen nieuwe ballen gekocht. Maar er al echt aan beginnen? Nee dank u)

De Repel  – (23 oktober 2010 om 20:37)  

Hahahaha....bedoel je te zeggen dat je, net als ik, de donkere dagen en het donkere weer al volledig hebt omarmt?


Kom maar op met die kerst!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP