Zullen we naar...

Heineken Music Hall naar R&B Trowout gaan?
Vroeg ik voorzichtig aan Man.

Dat soort uitstapjes gaat ook niet meer makkelijk, want oppas he.

Toen de kinderen klein waren, konden ze nog makkelijk bij iemand slapen. Laat me even vermelden dat bijna elk weekend erg sliepen (en dan bedoel ik niet thuis!).

Dan sliepen ze bij oma en opa, andere oma, oom die, oom daar, tante zus en tante zo.
Of wij hadden om het weekend slapers, 2 nichtjes eerst van de oudste broer en daarna van de andere broer.
Nu is het wat minder, maar houdt niet in dat het niet meer gebeurd.

Maar goed, voor nu was het ook zoeken naar een oppas.
'Opa en oma? '
'Nee, dat kunnen we ze niet aan doen.'

Broer van Man gebeld en met mijn allerliefste (nou ja bijna allesliefste)stem gevraagd.
'Nee, hij gaat zelf uit'.
(Ik vraag me af waarom nou net op die datum)

Het gaat dus niet, dan maar weer verder zoeken.

Nichtje gebeld en weer op z'n allerliefst gevraagd.
Ze zegt; 'Ik ga dan uiteten en naar de bioscoop'.
'O' zeg ik heeeeeel zielig.
Weten jullie wat die schat toen zei???

'Ik kan het wel verzetten hoor, dan ga ik zaterdag uit'

Ahhhh zo lief!

Zij en haar zusje zijn praktisch opgegroeid met onze kinderen, echt bijna om het weekend hier slapen, vaak langskomen.

Dussss we kunnen gaan!

Vrijdag 15 oktober gaan we weer met z'n 2en uit!!!

Weten jullie wat nou zo leuk is!!!
Keith Sweat komt ook en we hadden 1 van zijn nummer gekozen toen we gingen trouwen.
Leuk toch om hem live te zien en te horen.


Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP