Virus en Crazy Shopping

Ik zit nu op de laptop van Nona, want er is wederom een virug op de pc. Erg vermoeiend altijd dat soort dingen. Toen ik Ubuntu erop had, had ik daar nooit last van, maar die kids vonden het te irritant. (Wat er irritant aan was weet ik ook niet want moeders installeerde alles...). Maar goed, ik ben Windows opnieuw aan het installeren en aangezien we een aparte harde schijf hebben waar alle belangrijke bestanden op staan (en geen .exe bestanden) hoef ik niet moeilijk te doen. Schijf erin en reboot.

Nu even over iets leukers, vanmiddag ben ik met Nona naar de musical Crazy Shopping geweest! Het was in Den Haag en we waren gelukkig ruim op tijd.
We wisten allebei niet wat we van de musical moesten verwachten en hadden dus niet een bepaald beeld in ons hoofd. Dat is vaak maar goed ook, anders kan het tegen vallen.
Maar goed, DE musical. Tja eerlijk?? Ik vond het af en toe een beetje langdradig, dan zakte ik nog net niet weg.. Nona was af en toe aan het zuchten naast me, dus die had een beetje hetzelfde probleem.
Er zaten ook hele grappige stukken in en af en toe was het gericht op volwassenen, dat waren de momenten dat Nona zei ik snap het niet... (Een stuk dat ging over Brazilian Wax) toen ik het uitgelegd had snapte ze het en toen ze het geluid van iets scheuren hoorde, had ze helemaal door waarom die vrouw zo hoog schreeuwde.....!
Het was een leuk middagje met dochter weg.
De goody bag die we kregen hebben we niet meteen uitgebreid geinspecteerd, nee we hebben gewacht tot we thuis waren en zoals verwacht waren er veel bonnen en kans dingen, ach er was ook nagellak (niet onze kleur maar ala en handcreme wat altijd welkom is.

Helemaal leuk was het toen we thuis kwamen, het eten was klaar dus we konden zo aanschuiven.


Zo, ondertussen is de pc aan zijn 3e herstart dus ik hoop maar dat die zo klaar is., ik hoop het maar dat gewacht jakkie.

O enne, ik heb de Samsung Galazy S besteld MET internet. Jawel! Ik zat eerst erg te twijfelen over de Iphone, maar men o men wat is dat duur zeg (een abbo bedoel ik dan)! Dan d'r blij begreep ik dat er niet gebluutooth kan worden en dat gebeurd hier weleens. Nou ja, dat ding komt over een week of 3 (hij is zoooo gewild dat de voorraden over op zijn) ik ben heel erg benieuwd.
Het i-net ontdekken met een telefoon dat is nieuw voor mij.

oma  – (19 september 2010 om 22:58)  

Ha Dharson,

Virusen, spam rommel, je zou de boel soms wel in een hoek willen gooien.
De zomers is voorbij, dus de bikini kan in de kast. oma

Sjaantje  – (20 september 2010 om 08:42)  

Hihi altijd leuk een nieuwe gadget!!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP