Ik relax, ik kijk, ik lach, ik geniet!



DOCKA  – (22 september 2010 om 11:51)  

Ja, vind je het leuk? Ik heb twee keer een stukje gezien en was niet zo geboeid, maar ik ben wel benieuwd waarom zoveel andere mensen Glee zo leuk vinden! Misschien mis ik iets?

Alle Dagen Mama  – (22 september 2010 om 12:37)  

...... nu moet ik toegeven dat ik gisteren desperate housewives heb zitten kijken.... Glee?? Is het leuk?

DharSon  – (22 september 2010 om 12:53)  

@Docka; Eerst was het bij Oprah en toen dacht ik 'Wat is dit nu weer en vond het erg overdreven'.
Maar nu heb ik het zelf gezien... die opmerkingen die ze maken, de liedjes jaaaa helemaal leuk!
Bij mij gaat mijn verstand op nul, dan is vaak het e.e.a. leuk hahahahaha.

@Alledagenmama, tja ik vind het leuk, het ligt je of het ligt je neit :)
Desperate Housewives heb ik al helemaal gezien, dus gelukkig hoef ik niet te kiezen wat ik ga kijken.

baasbraal  – (22 september 2010 om 13:10)  

Wat raak ik hier in Zweden toch hopeloos achter!! Ik begrijp uit de reacties dat het een TV-serie of zoiets is? Ik vroeg me net af of ik moest vragen wat het betekent. Het lijkt nl. op gebarentaal, maar de g is anders, zodoende.

Redeker  – (22 september 2010 om 21:10)  

ja, ik had ook even gekeken, vond het wel hilarisch!

Lies86  – (22 september 2010 om 21:20)  

Ik vind m fantastisch! Jammer dat ik er no steeds niet uit ben wanneer ze het precies uitzenden.
Mocht jij t wel weten laat t dan ffies achter op m'n blog wil je?

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP