Druk? Welnee.....

Naast het feit dat alles weer is begonnen, school, werken, voetbal Sinyo, meer klusjes in huis, het tegenvallende weer ben ik zoals jullie gemerkt hebben begonnen met P90x en ik ben ook aan het kijken voor een cursus om te gaan volgen.

Ik ben al jaaarrreeen aan het denken om HEAO-BE of BI, er zit nogal een verschil tussen die 2. Ik zit aan BI te denken omdat ik al heel veel ken, maar nog geen officieel diploma er voor heb en aan BE te denken omdat ik het gewoon leuk vind. Aangezien het 4 jaar duurt ben ik steeds aan het twijfelen en niet te vergeten de bijkomende kosten en de tijd wat het allemaal inneemt. Toegegeven als ik toen was begonnen was ik nu allang klaar, maar goed de twijfel is er nog steeds.

Ik wil ook nog een cursus creatief schrijven doen, Spaans leren lijkt me ook leuk, schilderen wil ik ook weer oppakken en misschien een cursus.. Gut o gut wat wil ik veel en wat maalt het in mijn hoofd. What to do, what to do.

Gisteravond waren we alles aan het in pakken voor ons weekendje weg. We gaan met de familie van Man een weekend naar het Noorden. In totaal zijn we met 37 man en we gaan in een soort van Jeugdherberg zitten. Helaas, werkt het weer niet mee, maar dat mag de pret niet drukken.
Goed, gisteravond dus inpakken en dit doen en dat doen, overal aan denken opschrijven, apart zetten en o ja ik wilde ook nog een workout doen!
Ik heb het gedaan hoor, om 00:00 begonnen en om 01:15 klaar!! Jawel! De tijd he, het was ineens weg, foetsie, gone.  Daarna douchen en in bed en warempel vanochtend hoorde ik de wekker, om 06:30.


Of ik gebroken ben?? Ja zeker wel, maar eerlijk ik voel me zoooo voldaan omdat ik het toch heb gedaan.
Morgen en overmorgen kan ik geen workout doen, omdat we dus weggaan. Ik neem wel mijn renschoenen mee en dan kijk ik of dat lukt, doe ik in ieder geval iets.

Om 12:00 gaan we op weg en dan kan ik in de auto even mijn lichaam laten rusten. Als me dat lukt want dat beestje zit me toch nog errug dwars! Ik heb gister nog de hele dag kriebels gehad brrrr....
Later was ik gewoon aan het twijfelen of het wel zo'n beetje was... stom he.

Het is even een verwarrend verhaal, maar ik hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen.

Fijn weekend allemaal.

Sjaantje  – (27 augustus 2010 om 11:11)  

Stoer hoor zo'n workout van 1 uur en een kwartier!! Fijn weekend met zijn allen !! En hopelijk knapt het weer nog wat op :-)

Adriaantje  – (27 augustus 2010 om 11:46)  

Zooo een uur lang, wat een moed!

Nicole  – (27 augustus 2010 om 13:44)  

Als het zo druk is wordt het ook lastig om gestructureerd te blijven!

Veel plezier dit weekend.

Roelien  – (30 augustus 2010 om 19:26)  

Leuk blog heb je! Stoer hoor van je workout...ik probeer je volger te worden, amar word er steeds maar uitgegooid. Hahahaha, why???

Ik blijf het proberen, groet Roelien

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP