Waar kan ik anders over schrijven dan.... het WK

Alle kranten staan er bol van, op de radio hoor je het steeds en ook nog eens bij de mensen om me heen.

Het WK.
Vanavond om 20:30, dan barst het los
en zit of staat half Nederland (volgens mij) voor de buis of een buis. De meeste willen het zien en meemaken.

Hier thuis ook, Sinyo wil niets maar dan ook niets missen en heeft het er al over dat hij ruim van te voren voor de buis wil hangen.
Nee mam ik wil het thuis kijken zegt hij als ik aangeef om ergens anders te gaan kijken.
Nona gaat nu ook thuis kijken. (Ik zeg nu omdat ze afgelopen vrijdag ineens hele andere dingen wilden doen..)
Man en ik zijn natuurlijk ook thuis, gaan weer ons oranje t-shirt aantrekken en braaf op de bank hangen.

Toch heeft het altijd wel wat het is een bepaald soort virus waar heel Nederland last van heeft, maar je wordt er gelukkig niet ziek van.
Mijn zwager is altijd zenuwachtig voor een wedstrijd, niet een uurtje van de tevoren ook niet 2. Welnee dagen van te voren heeft hij een knoop in zijn maag.

Ik vrees dat Sinyo daar toch ook een beetje last van heeft, dat heeft hij ook van zijn opa. Die zei afgelopen vrijdag tegen me: "Het is maar goed dat ik zuurstof heb...!" Zo geeft hij dat zuurstof gedoe toch nog een grappige draai.

Vanavond dus, om half negen, zit half Nederland (en misschien wel veel meer) te kijken naar de uitspattingen van elf man op een voetbalveld.

Veel plezier iedereen.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP