Een insect en mijn oor!

Gister was ik eindelijk weer eens op de fiets naar mijn werk.
 Ik schrijf eindelijk omdat ik het me al weken voorneem en steeds niet ben geweest. Aangezien manlief gister de auto nodig had, had ik geen keus en moest ik op de fiets.

Er stond aardig was wind, maar gelukkig regende het niet.
Op de weg naar huis gebeurde het….

Ik fietste en ik zag in mijn linkerooghoek 'iets' aan komen vliegen..
Ik wuifde het weg en kwam met fiets en al bijna tegen de stoeprand aan, gelukkig ging het nog net goed, dacht ik....

'Bzzzzz' hoorde ik ineens bij mijn oor, heel dichtbij, heel dichtbij.

Ik sprong van mijn fiets, zwaaide mijn hoofd van links naar rechts, ging met mijn vinger in mijn oor om te voelen of er iets zat! (Dus mensen als jullie gister iemand zagen die van haar fiets sprong en raar ging doen, ja dat was ik. Volgende graag vragen wat er aan de hand is en niet lachen……. :) )

Er zat iets, ik voelde het, ik hoorde het…. Toch?
Ik sprong weer op mijn fiets en durfde niet mijn hoofd niet recht te doen.
'Stel je voor dat er echt een insect in mijn oor zat en hij ging verder naar binnen' jakkie bah.

Toen ik thuis kwam, meteen naar binnen gerend en aan Sinyo gevraagd of hij in mijn oor wil kijken want er zit volgens mij een insect in. Hij is aan het xboxen en normaal gesproken niet van dat ding af te krijgen, maar nu zette hij het meteen op pauze om in mijn oor te kijken.

'Nee niets te zien' zegt hij.
'Pfff gelukkig denk ik', maar ondertussen heb ik het idee dat er toch iets in zit.

Aha de buurvrouw is buiten, ik laat haar ook even kijken.

'Nee', zegt ze, 'er zit niets in'.

Ik ben nog niet helemaal gerust gesteld, maar aangezien ik eten moet klaar maken gaan mijn gedachten toch even weg van het insect.
Overigens na een tijdje denk ik er helemaal niet meer aan.

Maar pffff wat is dat schrikken zeg!!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP