Extreem lui!

Vanochtend opgestaan en onder de douche gegaan.

Daarna naar beneden en gegeten.
Sinyo(zoon) komt beneden en gaat eten.
Schoonzus komt beneden en gaat eten.
Nona (dochter) ligt nog in bed, maar komt na een tijdje ook beneden om te eten.
Man slaapt nog..

Schoonzus, dochter en ik besluiten om film te kijken.
Niet beneden op de bank, welnee!
We gaan op het bed van dochter naast elkaar liggen, dekbedje over ons heen. Drinken en eten mee en een paar films waar je het verstand op nul kan zetten.

Heerlijk!


Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP