Moe, voldaan en errug vol!

Ik wilde de aflopen dagen steeds wat schrijven, maar we waren zo bezig met alles dat het er maar niet van kwam. Afgelopen zaterdag was de verjaardag van Zoon en moi.
 Het was minder druk dan verwacht, maar ja toch nog druk voor degene in de keuken en dat is ikke dus.

Bij verjaardagen hebben we het goed verdeeld, man en ik. Ik sta in de keuken en maak alles klaar en hij doet de rest... Met rest bedoel ik dus, huis schoonmaken, tuin in orde brengen, alles wassen etc etc.
We hadden dit jaar geen slapers, dat is ook wel een keer lekker hoor.
Het was gelukkig droog dus alle kinderen konden buiten spelen, tegen een uur of 19:00 werd het kouder en ging iedereen naar binnne ( behalve alle kinderen) ondanks dat de vuurkorf aanstond.
Daarna nog LIPS op de XBOX gedaan, gedanst en gekletst met z'n allen.

Goed wat heb ik allemaal klaar gemaakt;

Dadar Unti of Kwee dadar (iedereen heeft er weer een andere naam voor)
Cup cakes
Chocolade taart met custard\ verse fruit en slagroom.
Zalmrolletjes
Rijstpapierrolletjes
10 kilo kip gehakt\ schoongemaakt
Gele rijst met mais\ wortel\ doperweten

Helaas ben ik vergeten van alles een foto te maken, maar ik heb wel alle receptjes die komen vanavonf of morgen erop te staan.

Zaterdag nadat de laatste weg waren hebben we nog opgeruimd en nagepraat, dus half 3 lagen we in bed.
Aangezien ik nog eten overhad (ja hoe is het mogelijk he) mijn ouders, schoonmoeder en broer van Man gebeld om te komen eten.
Tegen half 8 was iedereen weg, toen hebben we lekker op de bank gezeten en niets gedaan.
HEERLIJK!



Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP