Mien Dobbelsteen

Zo voelde ik me vandaag.
Gister waren we nog heerlijk aan het rondbanjeren en vandaag was het opruimdag.
De zolder is opgeruimd, gestofzuigd, ramen zijn gelapt.
Een etage lager waren de kinderen hun kamers aan het opruimen, man deed de badkamer en ik de kledingkamer en de hal.
Toen ging de bel, hadden we even bezoek en hadden we even pauze (gelukkig..). Nadat de bezoek wegging, de trap gedaan en al het hout wat er bij hoort, de wc, hal, woonkamer en keuken (dat laatste deden we met de franse slag, want we waren moe).
Na het eten dacht ik dat we gewoon gingen bank hangen.
Fout! (Dat heb ik wel vaker) Man ging de tuin in om de tegels groene-aanslag vrij te maken. Aangezien ik het sneu vond dat hij alleen aan het werken was, ging ik de ramen beneden maar zemen. Ja hoe gek kan je zijn.
Maar goed het is wel allemaal gedaan en klaar.

Morgen willen we naar de film, dochter en ik naar Alice in Wonderland en man en zoon naar Iron Man 2.

Even rust..

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP